مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز همدان از برگزاری نخستین دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی استان همدان خبر داد.

برگزاری دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود دادخواه، مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز همدان با اشاره به برگزاری دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی افزود: این دوره در هفتم و هشتم شهریورماه با حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

او با اشاره به سابقه فعالیت سازمان سراج اظهار داشت: این سازمان یکی از زیرمجموعه‌های قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله (عج) است که از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز همدان هدف این سازمان را شناسایی، تشویق و تا حد امکان پشتیبانی این تشکل‌ها برشمرد .

دادخواه با اشاره به فعالیت سازمان هنری رسانه‌ای اوج، اظهار داشت: سه مجموعه خاتم‌الاوصیا، سازمان فضای مجازی سراج و سازمان هنری رسانه‌ای اوج در همدان نیز شکل گرفته و سازمان فضای مجازی سراج تنها در حوزه فضای مجازی فعالیت دارد.

او به چهار بخش عمده فعالیت این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: بخش سواد فضای مجازی، بخش شبکه‌های اجتماعی، بخش اپلیکیشن‌ها و بخش بازی‌ها، چهار بخش مورد فعالیت در این حوزه و شناسایی مجموعه‌های فعال در این بخش‌ها و ارتباط آن‌ها با یکدیگر از وظایف ماست.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز همدان خاطرنشان کرد: با فعالیت مجموعه‌ها به صورت انفرادی ظرفیت‌ها هدر می‌رود، اما با متشکل‌سازی مجموعه‌ها سعی بر استفاده از این ظرفیت‌های ناشناخته است.

انتهای پیام/ج

دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در همدان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.