حجت الاسلام حسنی حلم از اطعام و افطاری بیش از ۵ هزار نفر از روزه داران در مساجد استان همدان همزمان با روز عید غدیر خم خبر داد.

مساجد همدان میزبان ۵ هزار روزه داران در عید غدیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم دبیر بنیاد غدیر استان همدان اظهار داشت: اطعام و افطاری بیش از پنج هزار نفر از روزه داران در مساجد استان همدان همزمان با روز عید غدیر خم انجام می‌شود.

او  با اشاره به دهه ولایت و امامت گفت: دهه ولایت فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه است.

 دبیر بنیاد غدیر استان همدان با بیان اینکه در پرتو غدیر جامعه به رشد و بالندگی می‌رسد، بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی در عرصه ترویج فرهنگ غدیر تاکید کرد.

حسنی حلم  واقعه غدیر را فرهنگ علوی و بیانگر وحدت میان مسلمانان جهان دانست و افزود: مراسم‌های دهه ولایت و امامت باید با محتوایی غنی در راستای تبیین واقعه غدیر و ولایت برگزار شوند.

او  بیان کرد: جشن‌های دهه ولایت در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه، راه اندازی کاروان خودرو‌های تزئین شده در سطح شهر با حضور۱۱۰ خودرو و برپایی ایستگاه صلواتی از مهمترین برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه ولایت برگزار می‌شود.

 دبیر بنیاد غدیر استان همدان افزود: با توجه به اینکه دهه ولایت امسال با هفته دولت همزمان است، برخی از طرح‌هایی که در این مدت افتتاح می‌شوند به نام غدیر نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

اطعام بیش از ۵ هزار نفر از روزه داران عید غدیر در مساجد همدان

برچسب ها: عید غدیر ، اهل بیت ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار