در پی گروگان‌گیری در ایالت آرکانزاس آمریکا پلیس مسیر‌های رفت و آمد به منطقه نزدیک محل حادثه را بست.

گروگان‌گیری در آمریکا/ یک نفر همچنان در دست گروگان‌گیر استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری راشاتودی، فردی مسلح با مخفی شدن در خانه‌ای در منطقه «وست هلنا» در ایالت آرکانزاس و گروگان گرفتن یک نفر در حال تیراندازی به سوی نیرو‌های پلیس است.

این گروگان‌گیری تاکنون دو کشته بر جای گذاشته است.

رئیس پلیس وست هلنا مرگ دو نفر در این گروگان‌گیری را تائید کرده است و اعلام کرد فرد مظنون از داخل پناهگاه خود به سوی نیرو‌های پلیس تیراندازی می‌کند و یک نفر را نیز به گروگان گرفته است. پلیس محلی از جمله تیم سوات (سلاح‌ها و تاکتیک‌های ویژه) و نیرو‌های ایالتی در آرکانزاس به سرعت در محل گروگان‌گیری حاضر شدند.

پلیس محلی همچنین رفت و آمد به حوالی منطقه مارتین لوتر کینگ جونیور را مسدود کرده و به ساکنان محلی هشدار داده تا زمان پایان این گروگان‌گیری در منازل خود بمانند. مقامات پلیس اعلام کرد اطلاع دقیقی از ماجرا و انگیزه گروگان‌گیر ندارند.

این گروگان‌گیری به فاصله کمتر از دو هفته از تیراندازی مردی به ۶ افسر پلیس در فیلادلفیای شمالی در ایالت پنسیلوانیا به وقوع پیوست. شهر هلنا وست با جمعیت نزدیک به ۱۲ هزار نفر در ساحل رودخانه می‌سی سی پی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار