امام جمعه مشهد گفت:بیانیه گام دوم انقلاب حجت را بر بسیاری از افراد تمام کرد.

بیانیه گام دوم به معنای جدی گرفتن انقلاب است/باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق رهنمودهای رهبری استفاده کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در اجلاس سراسری مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سال‌های اول پیروزی انقلاب، توده جامعه و بخصوص جامعه دینی به خاطر این که با جریان زودرسی مواجه شده بود در بلاتکلیفی به سر می‌برد، علی رغم این که نهضت و مبارزات ۱۵ سال ادامه داشت، اما از لحظه اوج گرفتن انقلاب و پیروزی آن فاصله کم بود؛ بعد از ۲ سال مسئله جنگ تحمیلی آغاز شد و در اوایل جنگ، حرکت‌ها بیشتر انفعالی بود، اما ابتکار عمل را به دست داشتند.

او تصریح کرد: بعد از رحلت امام و آغاز رهبری مقام معظم رهبری با جریان ناخواسته‌ای مقابل شدیم، تحت عنوان جریان سازندگی که در فاصله کوتاهی فرهنگ خاصی که دفاع مقدس ایجاد کرده بود، به فرهنگ رفاه طلبی و بهتر  زیستی مادی مبدل شد و آن توسعه اقتصادی در شکل غربی خودش به شکل یک ویروس، جریان فرهنگی ما را تحت الشعاع قرار داد و وضعیت مردم ما را بر هم زد.

امام جمعه مشهد گفت: طی کردن این جاده انقلاب بعد از دفاع مقدس به مراتب سنگین‌تر و سخت‌تر از دوران امام و جنگ تحمیلی بود، همانطور که امام فرمودند جنگ نعمت بود که جامعه دینی را در کنار یکدیگر قرار داد و بستر مناسبی برای تربیت جامعه دینی شکل گرفت، اما بعد از دفاع مقدس آنچه تا به امروز صورت گرفته، جریان انقلاب و جامعه انقلابی ما را به شکل دریای طوفان زده قرار داده است.

او ادامه داد: استکبارستیزی انقلاب در بیدارسازی امت اسلام و توسعه‌های منطقه‌ای و جهانی در این وضع قرار نمی‌گرفت و همه این‌ها بر سکان داری مدبرانه، عظیم و مؤثر مقام معظم رهبری دلالت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در خراسان رضوی گفت: با ورود به ۴۰ ساله دوم، رهبری بر حسب ابتکاری که داشتند، این بیانیه را اعلام فرمودند، ما باید از همه ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده کنیم، اگر مردم انقلاب را جدی نگیرند و جامعه دینی ما در یک حرکت فعال ابتکاری مسیر انقلاب را ادامه ندهد، هیچکدام از رهنمود‌های رهبری و فصولی که ایشان در بیانه گام دوم ارائه فرمودند، قابل تحقق نیست.

او ادامه داد: آنچه می‌تواند به تحقق این بیانیه کمک کند، جدی گرفتن انقلاب است و ۴۰ سالگی انقلاب و بیانیه گام دوم، حجت را بر بسیاری از افراد تمام کرد.

همچنین از بسته اقدامات ضد تحریم با حضور آیت الله علم الهدی رونمایی شد.

انتهای پیام//ف. ص
 
 

بیانیه گام دوم حجت را بر همه تمام کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پدر یکی از نظام قدیمها
۱۱:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
با سلام واحترااز حضرت آیت الله علم الهدی وحضرت آیت الله دکتر رئیسی استدعامندیم در خصوص ظلم وبی عدالتی سازمان سنجش کشور (که جوابگو هم نیست)در حق کنکور نظام قدیم98 به علت متفاوت بودن وسختی سوالات وزیادی حجم دروس نسبت به نظام جدیذ که هردونظام را باتراز مشترک با سرنوشت چند صدهزار دانش آموز نظام قدیم بازی کرده وباعث تباهی سرنوشت آنها خصوصا درسخوانهای آنها میشود خواهشمندیم دستور تحقیق وتفحص وبرخورد جدی با عاملان را قبل از اعلم نتیجه وفوت وقت بصورت عاجل داریم. خداوند شما را موید ومحفوظ دارد.