اولین مرحله جشن عاطفه‌ها در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در ۷ و ۸ شهریور ماه امسال در معابر عمومی و مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

مرحله اول جشن عاطفه‌ها در شهریور برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین گیلاسی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: جشن عاطفه‌ها با شعار «بارنگ مهر رویایی را بسازیم» برگزار می‌شود، به این منظور حدود ۴۰۰ پایگاه در سطح استان فعالیت دارند که ۱۸۰ مورد آن در مشهد مستقر می‌شوند.

او ادامه داد: ۶۹ پایگاه در دفاتر کمیته امداد، ۱۷۱ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۸۸ پایگاه در مشهد و مابقی در مساجد و مراکز مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند.

گیلاسی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در ۲ مرحله برگزار می‌شود، افزود: اولین مرحله در ۷ شهریور با مشارکت مردم در معابر عمومی و ۸ شهریور با حضور نمازگزاران در مصلی‌های نمازجمعه و مرحله دوم در ۱۰ مهرماه با مشارکت دانش آموزان برگزار می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: نیکوکاران به منظور کمک به جشن عاطفه‌ها برای فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان نیازمند علاوه بر واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۱۱۱۱ – ۹۵۵۱ – ۹۹۱۸ – ۶۰۳۷ نزد بانک ملی با شناسه ۲۳۶۸۰ می‌توانند با شماره گیری کد # ۱ * ۸۸۷۷ * اقدام کنند.

او زمان فعالیت پایگاه‌ها را از ابتدای صبح پنجشنبه ۷ و۸ شهریور ماه تا ۲۳ شب اعلام کرد و یادآور شد: پایگاه مرکزی کمیته امداد خراسان رضوی در مشهد مقدس در باب الرضا (ع) حرم مطهر ایجاد می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

۴۰۰ پایگاه در سطح خراسان رضوی در جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.