نیکوکاران، دانش آموزان، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی خراسان رضوی، امسال ۶ میلیارد تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

مشارکت 6 میلیارد تومانی نیکوکاران خراسان رضوی به جشن عاطفه هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سلمان دانشور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به دو مرحله‌ای بودن جشن عاطفه‌ها گفت: مرحله نخست این جشن در شهریور، قبل از بازگشایی مدارس و مرحله دوم در مهر با مشارکت دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته کمک به جشن عاطفه‌ها ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود؛ امسال برنامه‌ریزی جذب کمک‌ها برای ۶ میلیارد تومان بود که خوشبختانه این رقم با همکاری مردم، نیکوکاران و آموزش‌وپرورش محقق شد و در کم‌ترین زمان بین خانواده‌ها و دانش آموزان نیازمند توزیع‌شده است.

دانشور با اشاره به توزیع بسته‌ها قبل از شروع سال تحصیلی گفت: با مشارکت نیکوکاران تلاش شد تا بستر ادامه تحصیل برای دانش آموزان نیازمند تا قبل از اول مهر فراهم شود و هیچ فردی به دلیل عدم بضاعت مالی دغدغه رفتن به مدرسه نداشته باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از همراهی و مشارکت نیکوکاران با کمیته امداد و مددجویان تحت حمایت تشکر کرد و  افزود: برنامه‌ریزی امسال برجذب مشارکت به‌صورت نقدی و استفاده از یکی از روش‌های پرداخت غیرحضوری مانند استفاده از نرم‌افزار سنا، شماره‌گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * و واریز به‌حساب ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ نزد بانک ملی بود که خوشبختانه در این قسمت رشد خوبی داشتیم.

وی در پایان ادامه داد: کمک به دانش آموزان نیازمند در طول سال تحصیلی ادامه دارد و نیکوکاران می‌توانند در این بخش به‌صورت نقدی و غیر نقدی از طریق امداد و یا به‌صورت مستقیم برای کمک به خانواده‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام// م. ط
 

افزایش مشارکت نیکوکاران خراسان رضوی به جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار