جواد سلیمی در رقابت شبیه سازی المپیک قضاوت می‌کند

جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران کشورمان و عضو شورای داوران آسیا و جهان برای قضاوت به مسابقات شبیه سازی المپیک دعوت شده است.

جواد سلیمی در رقابت شبیه سازی المپیک قضاوت می‌کندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون کاراته، کمیته برگزار کننده المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ (TOCOG) در نظر دارد به صورت آزمایشی رقابت شبیه سازی برای آمادگی در المپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار نماید تا از این طریق آموزش نیروی کار مرتبط، تجهیزات و تکنولوژی مربوطه را نیز در حین برگزاری به شیوه المپیک بررسی کند. این مسابقه ۹ سپتامبر ۲۰۱۹ درسالن نیپون بودوکان توکیو ژاپن برگزارمی شود.

خاویر اسکالانته (رئیس) از سوئد، روبرت هامارا از نروژ، فریبا مدنی از آمریکا، منصور السطان از کویت، رافائل اورتگا از فرانسه، کازو تاکاشی از ژاپن، جواد سلیمی از ایران، اوگار کوباش از ترکیه، جوزپه زاگارو از ایتالیا، گیدو عبدلله از گواتمالا و فرانچسکا مارکز از اسپانیا بعنوان داور مسابقات فوق هستند.

ضمنا نوبورو تاکاشی، یوشیاکی نوبوکاوا، مینامیزاوا تورو، سوسومو سائکی، نائوکو میتسوهاشی و یوکی آبه از ژاپن به عنوان دستیار به این مسابقه دعوت شده اند.

صرف نظر از قوانین رقابت کاراته WKF، تغییرات جزئی در رقابت‌های شبیه سازی المپیک به شرح زیر وجود دارد:

رویداد کاتا به صورت ترکیبی از بانوان و آقایان است: ۵ مرد و ۵ زن در یک گروه با هم رقابت می‌کنند.

همه ورزشکاران اهل ژاپن هستند، با این حال، به دلیل رقابت واقعی توکیو در سال ۲۰۲۰ آن‌ها با آرم کشور‌های متفاوت رقابت می‌کنند.

سیستم زمان بندی و امتیاز دهی توسط امگا OMEGA تهیه شده است.

این رویدادی است که توسط کمیته برگزار کننده المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار می‌شود و قالب رقابت آن با رویداد‌های WKF متفاوت است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار