فرماندار کنگاور گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار امسال به طرح‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خیراله خزایی فرماندار کنگاور بر اهمیت محرومیت‌زدایی تاکید کرد و خواستار جدیت دستگاه‌های اجرایی در ارسال به موقع صورت وضعیت طرح‌ها برای جذب اعتبارات شد.

او گفت : اعتبارات شهرستان کنگاور در سال ۹۸ از محل استانی چهار میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، از محل نفت و گاز سه میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان و از محل متوازن ۱۷ میلیارد و ۲۲۱ میلیارد تومان و در مجموع ۲۵ میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان اختصاص یافته است.

خزایی با بیان اینکه اعتبارات نفتی که به این شهرستان اختصاص یافته در دهستان‌های خزل غربی و قزوینه هزینه خواهد شد، گفت: دیگر اعتبارات شهرستان از محل‌های متوازن و استانی در بخش‌های خدمات شهری، راه سازی، سدسازی، امور عمومی، کشاورزی، منابع طبیعی، انرژی، روستایی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر با اولویت اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام هزینه می‌شود.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگاور، همچنین از اختصاص اعتبار ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محله متوازن ملی به اصلاح شبکه فاضلاب، ساختمان سد آناهیتا و ۲ بانده کردن جاده کنگاور - نهاوند خبر داد.

فرماندار کنگاور افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی با توجه به ظرفیت‌های موجود، باید نسبت به جذب اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی در دست اقدام اهتمام بیشتری داشته باشند.

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، پنج طرح عمرانی و راه سازی در کنگاور با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار کنگاور گفت: توجه به راه‌های ارتباطی در این شهرستان که به عنوان راه‌های اصلی کشور محسوب می‌شوند، همواره در اولویت فرمانداری بوده که در این راستا بهسازی و آسفالت کمربندی شرقی به طول پنج کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

خیراله خزایی، همچنین به افتتاح چند طرح عمران شهری در کنگاور اشاره کرد و افزود: ۲ پروژه عمران شهری شامل ساماندهی ورودی شهر و احداث بوستان معلم با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

او گفت: بهسازی و آسفالت معابر ناحیه کارگاهی کنگاور با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال و به مساحت ۱۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع افتتاح شد.

او افزود: اجرای طرح‌های آبخیزداری در مراتع روستای قارلق با اعتبار سه میلیارد و دویست میلیون ریال و بهسازی و آسفالت معابر روستای قارلق بزرگ هم از دیگر پروژه‌های افتتاحی این روز بود.

 

 

انتهای پیام/د

جدیت دستگاه‌های اجرایی در ارسال به موقع صورت وضعیت طرح‌ها

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.