دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری به تازگی بیانات رهبر انقلاب خطاب به دولت مردان من‌باب بالا بردن ارزش‌های فرهنگی را منتشر کرده است.

توصیه رهبری جهت بالا بردن ارزش فرهنگیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی دفتر نشر آثار رهبری یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری را که به وزارت ارشاد مربوط می‌شود را منتشر کرده است. طبق متن منتشره، رهبر انقلاب مسئولین دولتی را دعوت به ارزش دادن به فرهنگ عمومی جامعه و ابزارها و وسایل فرهنگی کرده است چرا که تلاش‌های زیادی شده تا سینما و ادبیات کشور در جهت غیر ارزشی قرار گیرد و اکنون وظیفه مسئولین است تا کمک کنند جریان فرهنگی کشور در مسیر ارزشی قرار گیرد.

متن منتشره از دفتر نشر آثار رهبری به این شرح است: "از جمله کارهایی که مسئولین فرهنگی دولت خیلی باید به آن بپردازند و واقعا یک دقیقه را در آن فروگذار نکنند، این است که به فرهنگ عمومی جامعه و ابزارها و وسایل فرهنگی، جهت ارزشی بدهند. چون تلاش‌ زیادی شده تا جریان فرهنگی و عمال‌های فرهنگی هنر و ادبیات و شعر و سینما و بقیه در جهت غیر ارزشی حرکت کنند و راه بیفتند. شما باید کمک کنید و همه‌ی تلاشتان را بکنید که به تحرکات فرهنگی کشور در جهت ارزشی جهت دهید."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار