دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مشکل فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی امید حل می‌شود.

مشکل فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی امید حل می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید با هدایت فرهاد مجیدی در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن شرکت کند که برای حضور در این مسابقات، مربیان تیم‌های ملی باید مدرک "پرولایسنس" داشته باشند.

فرهاد مجیدی این مدرک را ندارد و در آیین نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال ایران آمده که مربیان باید مدرک "پرولایسنس" داشته باشند و در حال حاضر این موضوع به دغدغه سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال) تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید: تاج: محرومیت ۴ ساله خبرنگاران صحت ندارد/ سرخابی‌ها ۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان بدهی دارند/ به زودی طرح جدید پیراهن تیم ملی رونمایی خواهد شد


برای پیگیری این موضوع خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اعضای سازمان تیم‌های ملی تماس گرفت، اما آن‌ها حاضر به پاسخگویی نشدند. البته ابراهیم شکوری، دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که مشکل خاصی وجود ندارد و این موضوع به زودی حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: استیلی: کمیته فنی در مورد دستیار اسپانیایی مجیدی تصمیم می گیرد/ اردو بعدی تیم امید در شهریور ماه برگزار می شود


لازم به ذکر است، اردوی تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ آغاز می‌شود و ملی پوشان ۱۳ شهریور راهی تاشکند می‌شوند تا ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان برگزار کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار