طبق اعلام یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها برای ارسال مدارک به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ۲۰ روز فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روی شفافیت مالی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و شرکت کردن تیم‌های غیربدهکار در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی قاره کهن، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران هم به تبعیت از کنفدراسیون فوتبال آسیا تدابیر جدی‌ای روی تسویه حساب و تعیین تکلیف بدهی تیم‌های بدهکار اتخاذ کرده است.


بیشتر بخوانید: تاج: محرومیت ۴ ساله خبرنگاران صحت ندارد/ سرخابی‌ها ۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان بدهی دارند/ به زودی طرح جدید پیراهن تیم ملی رونمایی خواهد شد


مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بار‌ها در مکاتبات شان با باشگاه‌ها به آن‌ها اعلام کرده اند، باید تا ۹ شهریور تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند در غیر این صورت تابلوی ورود ممنوع برای حضور در لیگ قهرمانان به این تیم‌ها نشان داده خواهد شد.

تاریخ ۹ شهریور برای تعیین تکلیف بدهی‌ها است و باشگاه‌ها فرصت دارند تا نهایت ۲۰ روز دیگر با ارسال مدارک، برای کسب مجوز حرفه‌ای اقدام کنند. براین اساس تیم‌های بدهکاری مانند پرسپولیس و استقلال  تنها چهار روز دیگر برای تعیین تکلیف بدهی هایشان زمان دارند و پس از آن می‌توانند تا ۱۶ روز مدارک شان را برای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارسال کنند تا به این شکل از حذف خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا  جلوگیری کنند.


بیشتر بخوانید: نورشرق: بلبلی ۶ ماه محروم است/ باشگاه استقلال وضعیت آشفته‌ای دارد/ طلب قلعه نویی از استقلال ۸۱۰ میلیون تومان است


البته اگر هر کدام از این باشگاه ها نتوانند به آسیا برسند، تراکتور، ذوب آهن، سایپا و فولاد چهار تیم بعدی هستند که می توانند با تکمیل مجوز راهی آسیا شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار