رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: رشته مهندسی ورزش در کنار ۲۴ رشته جدید از مهرماه امسال برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در این واحد ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل امروز در جشن اختتامیه ترم تابستانی آکادمی فرهیختگان گفت: رشته تربیت‌بدنی نیز از سطح کاردانی تا سطح دکتری در واحد اردبیل دایر شده است.

او با اشاره به این که تربیت، پرورش و استعدادیابی ورزشی در بالاترین سطح علم و دانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل انجام می‌شود، بیان کرد: سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی واحد اردبیل یکی از موثرترین مراکز ورزشی در استان است که در آن تست‌های سلامت انجام و به خانواده‌ها در انتخاب رشته ورزشی برای فرزندان خود کمک می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل همچنین با بیان اینکه در مقایسه با ادارات و دانشگاه‌ها بعد از اداره تربیت بدنی بیشترین امکانات و تجهیزات ورزشی در دانشگاه آزاد اردبیل فراهم شده، گفت: با کمک دستگاه‌های موجود، توانایی، فیزیک بدنی و زمینه رشد ورزشکار مشخص و هدایت و مشاوره ورزشی به شکل صحیح انجام می‌شود. ن

رسولی آکادمی ورزشی فرهیختگان را از طرح‌های موفق در این واحد دانشگاهی دانست و افزود: تربیت، پرورش و استعداد یابی ورزشی در بالاترین سطح علم و دانش و با حضور هیات علمی تراز اول در این دانشگاه انجام می‌شود.

او گفت: در طول سال برنامه‌های آکادمی فرهیختگان تداوم یافته و با همکاری تربیت بدنی استان، هیات فوتبال، مسئولان و خانواده‌ها در شناسایی استعداد‌های ورزشی و پرورش قهرمانان کشور تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی واحد اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار