درصورت شکایت سپیدرود از فولاد در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، احتمال بسته شدن ۲ پنحره نقل و انتقالاتی تیم اهوازی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با صدور رای محمد بلبلی را به دلیل عقد قرارداد با  تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران  با وجود داشتن قرارداد با تیم سپیدرود رشت، ۶ ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

طبق حکم کمیته تعیین وضعیت، بلبلی قراردادش با سپیدرود را به صورت غیرموجه فسخ کرده است، اما به دلیل اینکه باشگاه استقلال مدعی شده نامه فسخ قرارداد قانونی بلبلی را در اختیار داشته و سپس با او قرارداد امضاء کرده این کمیته ضمن محرومیت بلبلی، تنها باشگاه فولاد را جریمه مالی کرده است.


بیشتر بخوانید: فرصت چهار روزه استقلالی ها برای کسب مجوز حرفه‌ای


طبق بند ۱۲ ماده ۱۸ آئین نامه نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در صورتی که باشگاهی با بازیکن حرفه‌ای که بدون دلیل موجه، قرارداد قبلی اش را فسخ کرده است قرارداد منعقد کند، اینطور فرض می‌شود که این باشگاه بازیکن را تحریک به نقض قرارداد کرده است مگر آن که خلافش ثابت شود. این باشگاه از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی، چه داخلی و چه بین المللی به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می‌شود و باشگاه فقط بعد از اتمام کامل دوران محرومیت و در دوره نقل و انتقال بعدی قادر به ثبت بازیکن جدید داخلی یا بین المللی می‌باشد.


بیشتر بخوانید: نورشرق: بلبلی ۶ ماه محروم است/ باشگاه استقلال وضعیت آشفته‌ای دارد/ طلب قلعه نویی از استقلال ۸۱۰ میلیون تومان است


جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره اینکه چگونه با وجود محرومیت بلبلی باشگاه فولاد خوزستان ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم نشده است، گفت: باشگاه سپیدرود در زمان شکایت از بلبلی تنها درخواست غرامت از فولاد را مطرح کرد و به همین دلیل فولاد با وجود جریمه مالی با محرومیت بسته شدن پنجره نقل و انتقلاتی مواجه نشد. به این نتیجه نرسیدیم که بلبلی از سوی باشگاه فولاد تحریک شده اما به دلیل اینکه با او قرارداد بسته است، جریمه مالی شد. از طرفی شاید ما هم در رای اشتباه کرده باشیم و اگر باشگاه سپیدرود اینگونه حس کرده باشد می تواند با ارجاع پرونده به کمیته استیناف، درخواست خود را برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد مطرح کند در آن کمیته این بحث بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
اگر پارسال که با صیادمنش در حالیکه با سایپا قرارداد داشت قرارداد بستند محروم میشدند امسال اینکار رو نمیکردند امسال هم اگر محکم برخورد نکنند سال دیگه بازم یه بازیکن دیگه رو میگیرند و با خودشون میگند نهایتش 6 ماه بیرون میشینه بعدش میشه بازیکن ما
آخرین اخبار