مدیرعامل سابق سایپا درباره شایعه حضورش در پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد.

رضا درویش، مدیرعامل سابق باشگاه سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شایعه حضورش در پرسپولیس بیان کرد: از وزارت ورزش و جوانان برای حضور من در پرسپولیس هیچ صحبتی نشد و اکنون در کنار خانواده حضور دارم و از بیرون، مسابقات لیگ برتر و فوتبال را تماشا می‌کنم.

او افزود: مشغول استراحت هستم، اما سایپا تیم جوان و خوبی است و عملکرد مطلوبی داشته است. ما در زمانیکه در سایپا حضور داشتیم، به تیم‌های پایه توجه خاصی کردیم و بازیکنان زیادی در تیم‌های ملی داشتیم. سایپا تیم جوانی است که اگر جوانی برای آن‌ها مشکل ساز نشود، می‌توانند عملکرد خوبی ارائه دهند.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس شد


درویش ادامه داد: ابراهیم صادقی هم مربی جوانی است که می‌تواند موفق شود و در کل برای سایپا آرزوی موفقیت می‌کنم. ایرج عرب تا جایی که توان داشت، در پرسپولیس کار کرد و اینکه استقلالی بود و در پرسپولیس کار نکرد، شایعه است. او با تمام توان کار کرد.

در پایان لازم به ذکر است، در چند روز گذشته شایعه شده بود که قرار است رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان انتخاب شود که تکذیب شد.


بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: هیئت مدیره پرسپولیس درباره استعفای عرب تصمیم می‌گیرد/ موظف هستیم خصوصی سازی سرخابی‌ها را انجام دهیم


انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره حضور احتمالی اش در پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار