رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر تلاش مسئولان این دانشگاه برای مدیریت صحیح هزینه‌ها و پرداخت به موقع مطالبات کارکنان، گفت: کارمندان نمونه، در سیاستگذاری‌های دانشگاه سهیم هستند و باید در راستای تحقق اهداف تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی بهادردر آیین روز کارمند بر نقش آفرینی یکایک اعضای دانشگاه در مسیر تعالی اهداف پیش رو تاکید کرد.

وی گفت: روزانه افراد بسیاری به شما مراجعه می‌کنند و این موهبت خداوندی است که امکان خدمت به خلق را برای شما فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تنها یک سازمان اداری نیست، بلکه مرکزی برای آموزش و پژوهش است، چرا که دانشگاه ایستا، کمکی به پیشرفت جامعه نمی‌کند.

بهادر یکی از اهداف مهم پیش رو را حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سوم عنوان کرد و گفت: باید به سمت پژوهش و اقدامات کاربردی حرکت کرد تا ایجاد درآمد کند و لازمه پیشرفت این است که تمام مجموعه، در این مسیر ایفای نقش کنند؛ برای ترقی و توسعه، باید در راه پیشبرد اهداف، گام برداریم.

همچنین به برپایی میز خدمت در ساختمان مرکزی دانشگاه اشاره و یادآور شد: مسئولیت ما این است که مجموعه خود را به دانشگاهی کارآمد تبدیل کنیم و امید است با همیاری کارمندان، به این هدف دست یابیم تا علاوه بر گستردگی این مجموعه به دستاورد‌های آن نیز افتخار کنیم.
انتهای پیام/م

مدیریت هزینه‌ها و پرداخت به موقع مطالبات کارکنان

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار