عضو مجمع نمایندگان کرمان گفت: با توجه به شرایط خودروسازی‌ها، مدیر عامل جدید ایران خودرو با درایت، قدرت و جدیت عمل کند.

مدیر عامل جدید ایران خودرو با قدرت و جدیت عمل کندعلی بختیاری نماینده مردم بافت در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتصاب مقیمی به عنوان مدیر عامل ایران خودرو، گفت: بعد از انقلاب جوانان مسئولیت‌های جهادی کشور را برعهده گرفتند و به خوبی از پس آن برآمدند، لذا باید ابزار و دستورالعمل‌ها را برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی و کار آماده کرد.

وی افزود: مجلس برای اینکه جوانان بتوانند در رأس امور کشور قرار گیرند قانون تصویب کرد، زیرا جوانان به دلیل جسارت و عدم وابستگی‌های دنیوی بهتر می‌توانند مسائل امروز کشور را پیش ببرند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس با بیان اینکه کشور امروز نیازمند ورود جوانان به عرصه کار و فعالیت است، گفت: جای امیدواری است که یک جوان شایسته از بدنه وزارت صمت و آشنا به کار در رأس خودروسازی ایران خودرو قرار گرفته است و امیدواریم روند کار در این مجموعه بهبود پیدا کند.

نماینده مردم بافت در مجلس تأکید کرد: اینکه مقیمی از بدنه وزارت صمت است و اطلاعات لازم برای زیرمجموعه خود دارد، اقدام مفیدی است، لذا با توجه به شرایط و اهمیت فعالیت خودروسازی‌ها در کشور توصیه می‌کنیم با درایت، آرامش، قدرت و جدیت عمل کند.

بختیار افزود: در عین حال او باید جوانب کار را به نحوی بسنجد و عمل کند که کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد؛ معتقدم کارنامه موفق یک جوان می‌تواند راه را برای ورود جوان بعدی به عرصه مدیریت باز کند و اعتماد جامعه را به جوانان جلب کند.

او ضمن توصیه به مقیمی برای بکارگیری جوانان با انگیزه و کارآمد در بدنه مدیریت ایران خودرو بیان کرد: نباید از تجربه پیشکسوتان هم غافل شد و او کاری کند تا جوانان در نوک مجموعه اجرایی فعالیت کنند و از پشتیبانی نیرو‌های کار کرده و باتجربه هم برخوردار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار