قاضی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران‌خودرو و سایپا باید در تحویل خودرو‌های پیش فروش شده هرچه سریعتر اقدام کنند

عضو کمیسیون صنایع گفت: طبق رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر صنعت قرار شد تا ایران خودرو و سایپا به تعهدات خود عمل کنند.

ایران‌خودرو و سایپا باید در تحویل خودرو‌های پیش فروش شده هرچه سریعتر اقدام کنندنادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ماموریت لاریجانی به کمیسیون صنایع برای بررسی بی‌ثباتی بازار خودرو، گفت: هنوز چنین جلسه‌ای را برگزار نکرده‌ایم.

وی افزود: طی رایزنی‌های اخیر کمیسیون صنایع با رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار شد که شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هرچه زودتر به تعهدات خود در برابر مردم عمل کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: ثبت نام و پیش فروش در این شرکت‌ها درباره خودروهایی صورت گرفته که وجود خارجی نداشته و یا هنوز تولید نشده‌اند.

قاضی‌پور تصریح کرد: همچنین کمیسیون صنایع با شرکت‌های خودروسازی بحث‌هایی داشته و قرار بر این شد که خدمات پس از فروش نیز به درستی صورت بگیرد و کسانی که قبلا ثبت نام خود را انجام داده‌اند بتوانند با قیمت قبلی خودروی خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
این پیش فروش هم یه کلک خودروسازاس تا دولت رو تو عمل انجام شده قرار بدن و دلار بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
طی رایزنی‌های اخیر کمیسیون صنایع با رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار شد که شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هرچه زودتر به تعهدات خود در برابر مردم عمل کنند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۸:۲۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
پریاد ۱۳۱ تولید داخل هست ولی اونها فروش فوری دارن ولی ماشینهایی که با قیمت قبل خریداری کردن نمیدن الان شش ماه هست که پرایدی فاکتور نکردن ولی بازار ازاد هست
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۸:۲۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
پراید که تولید داخل چرا پراید تحویل نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۸:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
اگر ماشینهای خارجی وارد میکردید الان سایپا و ایران خودرو این همه مانور نمیدادند که الان هر دوی این انحصاری شده و دارند قیمت ها روز به روز بالا میبرند
آخرین اخبار