مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان مرکزی در اراک برگزار شد.

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان مرکزی در حوزه علمیه خاتم الانبیاء شهر اراک اراک برگزار شد و طلاب استان مرکزی در مراسمی سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم در جمع طلاب حوزه علمیه پس از تبریک هفته دولت و آغاز به کار حوزه‌های علمیه خطاب به طلاب گفت: از امروز اراده کنید تا با تلاش و تحقیق و پژوهش تعلیم و تعلم و تهذیب نفس کار‌ها را به پیش ببرید چرا که شاگردان امام صادق علیه السلام وقت را غنیمت می‌شمارند و از فرصت‌های بدست آمده کمال استفاده را می‌برند.

آیت الله دری نجف آبادی با برشمردن صفات عالمان دینی افزود: طلبه علوم اسلامی و دینی باید از جوانیش بهره بگیرد و در راه خداوند و اسلام و پیشبرد اهداف الهی از هیچ تلاشی دریغ نکند.

حجت الااسلام والمسلمین سپاسی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی هم در این مراسم از افزایش ورودی‌های حوزه گفت و افزود: اساتید حوزه تهذیب نفس را در اولویت کار خود قرار دهند همانگونه که امام خمینی ره و بزرگان حوزه با علم، دانش پژوهش و تهذیب نفس محبوب قلب‌ها شدند و خدا هم به آن‌ها توجه و عنایت ویژه داشت.

بیش از هزارو ۵۰۰ طلبه در ۱۳ حوزه علمیه استان مرکزی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / ج

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان مرکزی در اراک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار