احسان منصور کیایی گفت: پروژه احداث ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان سمنان در روستا های بالای ۵۰ خانوار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی ‌مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به اینکه طرح ابرار در راستای احداث و تکمیل راه‌های روستایی کشور در دست اجرا است، گفت: سهم استان سمنان از اجرای این طرح در مرحله اول احداث و تکمیل ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی است.

او اجرای این طرح در روستا‌های بالای ۵۰ خانوار که فاقد راه دسترسی هستند را در اولویت نخست دانست و گفت: راه روستایی محور حسن‌آباد دلازیان به طول سه ونیم کیلومتر در شهرستان سمنان ازجمله پروژه‌های اولویت‌دار در این طرح است.

تکمیل پروژه‌ها تا پایان سال ۹۸

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: راه روستایی محور منصور کوه در کیلومتر ۲۰ محور دامغان چشمه‌علی به طول سه ونیم کیلومتر و راه روستایی شلی –هیکو در مهدیشهر به طول سه کیلومتر از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمامی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

منصور کیایی اجرای پروژه راه‌های روستایی سترد - کهک، سرآبرود، کروس و امام‌زاده علی‌اکبر - محمدآباد در شهرستان گرمسار را از دیگر اولویت‌های استان سمنان برای اجرای این طرح برشمرد و اضافه کرد: این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۸ تکمیل و بهره‌برداری می‌شود که این امر در توسعه مناطق روستایی و رفع محرومیت از روستا‌ها مؤثر است.

او با اشاره به اینکه اجرای عملیات خاکی، خاک‌برداری و خاک‌ریزی در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: اجرای زیراساس و اجرای روکش آسفالت حفاظتی ازجمله اقداماتی است که برای رعایت مشخصات فنی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / م

آغاز اجرای طرح جاده سازی  ابرار در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.