عرب عامری گفت: متقاضیان سوخت برای مصرف غیر حمل و نقل با ثبت سفارش خود در سامانه «تجارت آسان» می‌توانند سهیمه خود را تحویل بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت : مصرف کنندگان جزیی و عمده چهار فرآورده اصلی مانند نفت گاز و نفت سفید برای مصرف غیرحمل و نقل با ثبت نام در سامانه تجارت آسان، برای تحویل سهمیه سوخت نیاز به گرفتن استعلام ندارند و سامانه به صورت برخط با اتصال به دستگاه‌های اجرایی مرتبط استعلام‌ها و اطلاعات را دریافت می‌کند.

او افزود : متقاضیان سوخت برای مصرف غیرحمل و نقل بعد از ثبت سفارش خود در مدت زمان کوتاه پس از تاییدیه سامانه می‌توانند برای دریافت سوخت، بسته به میزان سهمیه به جایگاه‌های سوخت یا انبار فراورده‌های نفتی مراجعه کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان اظهار داشت: متقاضیان سوخت بیشتر از ۶ هزار لیتر در ماه، مصرف کننده عمده محسوب می‌شوند و باید سوخت مصرفی خود را با نفت‌کش از انبار تحویل بگیرند.

عرب عامری یادآور شد: متقاضیان سوخت کمتر از ۶ هزار لیتر می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت و یا مرکز‌های خرده فروشی سهمیه خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان با بیان اینکه بیشترین مصرف سوخت غیرحمل و نقل در استان در بخش کشاورزی مربوط به مرغداری‌ها و در بخش صنعت مربوط به معادن گچ است، تصریح کرد: سوخت مصرفی در این ۲ بخش نفت‌گاز است.

وی افزود :  به دلیل برخورداری مصرف‌کنندگان و واحد‌های تولیدی از گاز طبیعی میزان مصرف سوخت نفت کوره در استان سمنان اندک است.

 اجرای طرح‌های عمرانی، مانند ساخت و ساز در حسین آباد کالپوش در ردیف سوخت غیر حمل و نقل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

مرغداری‌ها و معادن گچ پرمصرف‌ترین بخش‌های سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.