مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه در مرداد ­ماه امسال تعداد ۱۶ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۴۳۱ تردد ثبت گردیده است.

ثبت ۱۶ میلیون تردد درمحور‌های مواصلاتی استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: بیشترین تردد "ورودی" در آزادراه قزوین – زنجان با و ۷۳۲ هزار و ۵۶۳ تردد و کمترین تردد در محور گرماب- زرینه رود صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره به اینکه که ۳ میلیون و ۱۶۹ هزار تردد وسیله نقلیه در ۱۸ مقطع از تردد شمار‌های ورود و خروج برخط فعال استان زنجان و ۱۳ میلیون و ۴۹۶ هزار تردد در ۵۶ مقطع منصوبه تردد شمار‌ها ثبت گردیده است، افزود:۱۸ درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است در حالیکه میانگین کشوری ۱۳در صد بوده و استان زنجان در رتبه ۹ ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده­ها قرار دارد.

علی اکبری خاطرنشان کرد:میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محور‌های استان در این مدت، ۳۱۲ وسیله نقلیه در هر ساعت بوده است. میانگین کشوری این نرخ در این مدت ۴۱۱ وسیله نقلیه می‌باشد. استان زنجان در خصوص نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی، رتبه ۱۵ را در کشور داراست. بیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه قزوین - زنجان با ۹۸۶ تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در محور تکاب – دندی با ۲۵ تردد در ساعت صورت گرفته است.

به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان نرخ جریان تردد وسایل نقلیه سنگین در کل محور‌های مواصلاتی استان زنجان در این مدت ۵۶ وسیله نقلیه سنگین در ساعت بوده است در حالیکه میانگین کشوری این نرخ ۵۲ وسیله نقلیه سنگین در ساعت بوده و استان زنجان رتبه ۱۱ را در کشور داراست.
 
انتهای پیام/ن

 

۱۶ میلیون تردد درمرداد ماه درمحور‌های مواصلاتی استان زنجان ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.