معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزدگفت : هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، فرصتی ارزشمند برای معرفی بیشتر یزد باعنوان حسینیه ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی پنجم تا هشتم شهریور ماه به میزبانی استان یزد، گفت: با توجه به ثبت جهانی شهریزد همچنین عنوان یزد، حسینیه ایران این اجلاس می‌تواند فرصتی ارزشمند برای معرفی بیشتر شهر یزد باشد.

او افزود: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که در خصوص برگزاری این اجلاس صورت گرفته امیدواریم این اجلاس به بهترین شکل ممکن و باشکوه برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: استان دارالعباده و دارالعلم یزد و حسینیه ایران در این سه روز میزبان پیرغلامان و خادمان حسینی از سراسر کشور است و از مردم دارالعباده دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود در این اجلاس، شور حسینی این دیار را به ایران و جهانیان معرفی کنند و به نمایش بگذارند.

اجلاس پیرغلامان سراسر کشور همه ساله در آستانه ماه محرم به عنوان زنگ آغاز سوگواری عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی بسیج رسانه ملی و با مشارکت استانداری‌های میزبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اجلاس پیرغلامان حسینی فرصتی ارزشمند برای معرفی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار