مهم‌ترین حوادث امروز (پنجم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه پنجم شهریور  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تعطیلی یک باب عطاری غیر مجاز

هدا مجیری معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: یک باب عطاری غیر مجاز در شهر اروندکنار آبادان شناسایی و تعطیل شد.

او ادامه داد: با پیگیری‌ واحد حقوقی و کارشناسان واحد فرآورده‌های طبیعی، طب سنتی و مکمل از این عطاری مقادیری محصولات غیر مجاز و داروی مخدر کشف و ضبط و این واحد متخلف پلمب شد.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: از این واحد عطاری بالغ بر ۲۵ نوع و بالای پنج هزار عدد قرص غیرمجاز و قاچاق، مقادیری مواد مخدر و محصولات غیر مجاز کشف و ضبط شد.

مجیری ارزش ریالی این محصولات غیر مجاز را نزدیک به ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متصدیان خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند و مواد غیر مجاز ضبط شده نیز پس از مراحل قانونی معدوم می‌شوند.

او از شهروندان خواست هرگونه تخلف بهداشتی را برای پیگیری و برخورد قانونی از طریق شماره ۰۶۱۵۳۳۲۹۰۱۷ اطلاع دهند.

مردادماه نیز  ۲ عطاری به دلیل تخلف در آبادان تعطیل شدند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان با بیش از ۶۵۰ هزار نفر از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.

شهر مرزی اروندکنار در ۴۵ کیلومتری آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در خرمشهر، ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر ضمن هشدار به شهروندان، گفت: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد‌های افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.