اجرای طرح‌های آبخیزداری در ۴۷حوزه آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: از سال ۹۷ طرح‌های آبخیزداری در ۴۷حوزه استان اجرا شده یا در حال اجراست.

میرصمد موسوی مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با تبریک فرارسیدن هفنه دولت گفت: در این ایام بتوانیم گوشه ایی از تلاشها و زحمات دولتمردان را که برای رفاه و آسایش مردم عزیز این مرز و بوم بخصوص عرصه نشینان و روستاییان گام بر می دارند؛ نشان دهیم.
 
او با اعلام اینکه همزمان با‌هفته دولت ۱۱طرح آبخیزداری در استان به بهره برداری می‌رسد گفت:این طرح‌ها در شهرستان‌های تکاب، چالدران،چایپاره،خوی، شوط، مهاباد،اشنویه، پیرانشهر، سردشت و شاهیندژ افتتاح می‌شوند.
 
مدیرکل منابع طبیعی استان با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها ۲۰هزار هکتار از اراضی ملی استان تحت پوشش قرار می‌گیرند افزود:اعتبارات طرح‌های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی در سال ۹۷ و سالجاری بیش از ۶۴ میلیارد تومان برآورد شده است که این رقم در تاریخ اجرای طرح‌های آبخیزداری؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است
 
او تصریح کرد:طرح‌های آبخیزداری بحمدالله از سال ۹۷ با اعتبارات صندوق توسعه ملی حرکت بسیار خوبی را آغاز کرده است که در حال حاضر با احتساب مجموع حوزه‌های آبخیز سال گذشته در ۴۷ حوزه آبخیز آذربایجانغربی طرح‌های آبخیزداری اجرا و یا در دست اجراست.
 
انتهای پیام/م
 

طرح‌های آبخیزداری در ۴۷حوزه اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.