بخشدار مرکزی بافق گفت: همزمان با سومین روز از هفته دولت،۱۴پروژه بخشداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، داوود پور امینی بخشدار مرکزی بافق در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای جزستان این شهرستان، گفت: ۱۴پروژه بخشداری با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او افزود: در کل در حوزه بخشداری ۱۴پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

بخشدار مرکزی بافق به تشریح این پروژه‌ها پرداخت و ادامه داد: بلوار شیطور، جداسازی آب شرب از فضای سبز برکوییه، دوربین مداربسته کوشک، ساماندهی استخر کوشک، برق رضاییه، آب شیرین کن بشکان، سنگ فرش معابر کرمان، دیجیتال همسک و پارک کودک علی آباد برخی از این پروژه‌ها است.

پور امینی همچنین افتتاح و بهره برداری ایستگاه دوچرخه سواری روستای مبارکه بافق با اعتباری بالغ ۴۰۰میلیون ریال را از دیگر پروژه بیان کرد و افزود: به منظور ایجاد فرهنگ سازی بین خانواده ۱۹دوچرخه برای این پروژه اختصاص یافته است.

افتتاح پروژه آسفالت جاده دسترسی به شن و شادن با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال بصورت مشارکتی و افتتاح آسیاب میرزا مهدی با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های بخشداری در هفته دولت بود.

انتهای پیام/ی

افتتاح ۱۴ پروژه بخشداری در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار