ارشیا دیلمی و جیران رشیدی در مسابقات تنیس ِدومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در دو بخش پسران و دختران به عنوان سوم رقابت‌ها دست یافتند.

مرتضی ایرانمنش، رئیس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس ِدومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور با حضور ۱۱۰ پسر و ۹۰ دختر از ۲۹ استان کشور از ۲۹ مرداد ماه تا ۴ شهریور جاری به میزبانی هیئت تنیس استان البرز برگزار شد.

او با اشاره به اینکه از استان کرمان دو تیم در بخش های دختران و پسران در رده‌های زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال به این رقابت‌ها اعزام شد، افزود: تیم دختران با ترکیب آیما عقیلی نسب، بی نظیر رشیدفرخی، جیران رشیدی و سارا چاووشیان به سرپرستی و مربیگری وجیهه کیانی نژاد و تیم پسران متشکل از امین ارجمندی، ارشیا دیلمی، علی استوار و مهدی ارجمندی در این مسابقات حضور یافتند.

ایرانمنش تصریح کرد: مسابقات بخش دختران در دهکده ورزشی چهار باغ و مسابقات پسران در مجموعه تنیس آکام فردیس برگزار شد.

او بیان داشت: در پایان این مسابقات که به مدیریت فرشاد صفتی و سرداوری امیر حسین موسوی داور نشان سفید کشورمان پیگیری شد، ارشیا دیلمی در رده‌ی زیر ۱۴ سال پسران و جیران رشیدی در رده سنی زیر ۱۶ سال دختران بر سکوی سوم ایستادند.

ایرانمنش این درخشش را به جامعه تنیس استان کرمان تبریک گفت و برای ورزشکاران آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

درخشش تنیسور‌های کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.