آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های آبرسانی روستایی سیستان و بلوچستان و طرح آبرسانی به مجتمع سفیدآبه نیمروز در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار و مدیران و مسئولان استان برگزار شد.

طرح آبرسانی به مجتمع سفیدآبه سیستان و بلوچستان کلنگ‌زنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: منطقه سفیدآبه پیشانی و تابلوی ورودی سیستان و بلوچستان است.

احمدعلی موهبتی بیان کرد: این منطقه از شاخص‌های پایینی برخوردار است که برای بهبود این شاخص‌ها باید همه به یکدیگر کمک کرده و تلاش کنند.

او  ادامه داد: بدون سرمایه‌گذاری توسعه‌ای ایجاد نمی‌شود به همین سبب مشارکت همگانی به ویژه مشارکت مردم این منطقه بسیار مهم است.

استاندار سیستان و بلوچستان توجه به نیروی بومی را مهم دانست و افزود: توجه به نیروی بومی و به کارگیری این افراد در حوزه‌های مختلف این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز در این مراسم اظهار داشت: تا پایان دولت دوازدهم رشد آب‌رسانی به مناطق روستایی ۷۵ درصد خواهد شد.

عبدلاحد ریگی بیان کرد: هم اینک یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در سیستان و بلوچستان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند.

او  با اشاره به طرح آبرسانی به سفیدآبه گفت: جمعیتی که از این طرح بهره‌مند خواهند شد بر اساس آمار سال ۹۵ سه هزار و ۶۶۵ نفر و جمعیت افق طرح هشت هزار و ۱۷۴ نفر پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان افزود: بر آورد اولیه طرح ۲۵۰ میلیارد ریال و زمان اتمام آن تا سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/ع

آب‌رسانی به مناطق روستایی سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار