در سومین از هفته دولت باحضور استاندار سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،۸۲طرح کوچک و بزرگ بخش کشاورزی در شهرستان هیرمند به بهره برداری رسید.

۸۳طرح بخش کشاورزی در شهرستان هیرمند به بهره برداری رسید

رستمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هیرمند  در مراسم افتتاحیه این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در سومین از هفته دولت ۸۲طرح کوچک و بزرگ بخش کشاورزی شهرستان هیرمند به بهره برداری رسیده وکلنگ احداث یک کشتارگاه صنعتی هم به زمین زده شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هیرمندگفت:برای اجرای این طرح‌ها جمعا اعتبار‌ی بالغ بر ۳۱۴میلیارد و۷۲۷میلیون ریال هزینه شده وبا بهره برداری از طرح‌ها برای ۱۴۴نفر بطور مستقیم و ۱۲۰نفر بطور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

حبیب رستمی در خصوص آغاز عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی دام گفت :برای احداث این کشتارگاه ۲۷۵میلیارد ریال اعتبار لازم است که ۱۵۰میلیارد ریال آن از محل تسهیلات پرداخت خواهد شد.

او  طرح‌های افتتاحیه را شامل یک واحد پرورش شتر مرغ صنعتی ۶هزار قطعه ای، احداث ۴۲حلقه چاهک کشاورزی،۴طرح پرورش گاو شیری ۱۹راسی وواگذاری ۳۳دستگاه ماشین آلات کشاورزی سنگین و نیمه سنگین برشمرد.

انتهای پیام/ع

افتتاح چندید طرح در سیستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار