فرماندار شهرستان هرسین از مسئولین خواست به تأسی از شهدای دولت مبنای کار خود را در سایه همدلی خدمت صادقانه به مردم قرار دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین از مسئولین خواست به تأسی از شهدای دولت مبنای کار خود را در سایه همدلی خدمت صادقانه به مردم قرار دهند و به ولایت التزام عملی داشته باشند.

او از مسئولان خواست از تمام توان سازمانی خود ضمن امید آفرینی به نفع و برای مردم استفاده کنند و این شیوه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر بود.

فرماندار هرسین افزود: در هفته دولت ۷۰ پروژه کوچک و بزرگ عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۱۷ میلیارد تومان در شهرستان هرسین افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 فرماندار هرسین گفت : افتتاح ۱۷ واحد مسکن مهر معلولین تحت پوشش بهزیستی، گازرسانی به روستای مله، ولی و ۱۲ واحد صنعتی، افتتاح پروژه‌های راه روستایی، کلنگ زنی کارخانه آسفالت، افتتاح ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی کوچک روستایی، کلنگ زنی محل دفن پسماند جامد شهری، افتتاح پروژه‌های برق رسانی، افتتاح طرح آبخیزداری ۲۳۶۰ هکتاری روستای تمرگ، افتتاح کارخانه مواد غذایی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و گلباران مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های هفته دولت در شهرستان هرسین هستند.

او گفت : فقر زدایی و اشتغال باید در سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد و در حوزه اشتغال باید تلاش بیشتری شود.

او افزود : شهرستان هرسین نیازمند نهضت اشتغال است و مسئولین برای اشتغالزایی باید تقویم داشته باشند.

شاه آبادی گفت : افتتاح پرواربندی ۵۰۰ رأسی بره روستای چهر، افتتاح پروژه گاز رسانی به روستای مله، ولی و ۱۲ واحد صنعتی با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان هرسین بود .

 

 

انتهای پیام/د

مسئولین به ولایت التزام عملی داشته باشند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.