معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اشتباه بودن محاسبات دشمن در خصوص ملت ایران، گفت : با هدایت رهبری و تلاش دولت، از گذرگاه جنگ اقتصادی عبور خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : دشمن ما همان دشمن ساقط کننده دولت دکتر مصدق در سال ۱۳۳۲، دشمن نهضت امام (ه) در سال ۱۳۴۲، پشتیبان جریان نفاق پس از انقلاب و تحریک کننده صدام در حمله به ایران است.

او با بیان اینکه تاکتیک امروز دشمن جنگ اقتصادی و جنگ روانی برای ایجاد نارضایتی و ناآرامی در کشور است، گفت : امروز دولت درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی است، اما از این گذرگاه هم با هدایت‌های رهبری، تلاش دولت در عرصه‌های دیپلماسی، مدیریت اقتصادی و امنیتی عبور خواهیم کرد و روسیاهی به مستکبران می‌ماند.

الهی تبار با بیان اینکه استکبار سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرده گفت: با این وجود ملت با تمام توان ایستاده و حامی نظام است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن در سال انتخابات افزود: در انتخابات مجلس به دشمن نشان خواهیم داد که در محاسبات خود اشتباه کرده اند.

او با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات حماسه حضور را رقم خواهد زد، افزود: این ما هستیم که به عنوان نهاد‌های اجرایی و نظارتی باید بتوانیم الزامات این حضور را رقم بزنیم.

الهی تبار گفت: از سوی دیگر باید اهتمام کنیم که با فراهم شدن مقدمات و الزامات مورد نیاز بهترین‌ها ثبت نام کنند و همچنین به سمت و سویی برویم که بهترین‌ها انتخاب شوند.

او در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه کرمانشاه علیرغم داشتن ثروت و ظرفیت‌ها در برخی شاخص‌ها مانند شاخص‌های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد، گفت: در بروز این وضعیت همه مقصر هستیم و مرتفع کردن آن تلاش همگانی را می‌طلبد. توسعه زمانی ماندگار است که همه خواهان آن باشند.

معاون استاندار کرمانشاه به بهبود وضعیت شاخص‌های اقتصادی استان نیز اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان از ۲۲ درصد به ۱۴ درصد رسیده و دلیل آن همراهی مردم و پرداخت به زیبایی‌های استان است. در نرخ تورم هم از جایگاه نخست به دهم کشور رسیده ایم و نرخ مشارکت اقتصادی نیز با وفاق و وحدت بزرگان و مدیران و همراهی مردم افزایش پیدا کرده است.

الهی تبار افزود: در بحث آسیب‌های اجتماعی نیز با مداخلاتی که در حوزه اجتماعی شکل گرفت، طلاق ۸.۵ درصد کاهش پیدا کرد و ازدواج دو درصد بیشتر شد وتاب آوری اجتماعی مردم ارتقا یافت.

او گفت: باید مطالبه گری را در مسیر توسعه استان رقم زد و نگاه توسعه طلبانه را تقویت کرد.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه بیستون بزرگترین ظرفیت خدادادی را در خود دارد، گفت: شورا، بخشدار و مردم بیستون در مسیر گذرگاه قرار دارند و باید مطالبه گری صحیح برای استفاده هرچه بهتر از بیستون را در پیش بگیرند.

او به بازگشایی مرز خسروی نیز اشاره کرد و گفت: بیستون در مسیر تردد زوار اربعین قرار دارد و باید از این فرصت استفاده کرد .

 

 

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.