رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه از برپایی کاروان سلامت در روستای پوزگاه در شهرستان گناوه خبر داد.

برپایی کاروان سلامت در روستای پوزگاهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالعلی صیادی  در راستای برپایی کاروان سلامت در روستای پوزگاه به مناسبت هفته دولت بیان کرد: اول شهریور ماه که با یاد و نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین شده است و تحت عنوان هفته دولت نام گذاری شده است، فرستی برای سرمشق قراردادن خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

وی تصریح کرد:در راستا خدمت رسانی به مردم جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و سازمان بهزیستی اقدام به برپایی و اعزام کاروان سلامت در روستای پوزگاه از توابع بخش بندر ریگ نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه افزود: کاروانی متشکل از پزشک داوطلب، کارشناس تغذیه، روان شناس، بینایی سنجی، غربالگری شامل:تست فشارخون و تست قند خون و همچنین داروخانه سیار خدماتی را به اهالی رؤستا ارائه نمود.

صیادی ادامه داد: در مجاورت فعالیت این کاروان پروژه داوطلبی توزیع بسته‌های بهداشتی و همچنین برگزاری کلاس آموزشی بهداشت انفرادی جهت کودکان و نوجوانان این روستا و استفاده از مربیان و کارشناسان بهداشتی اقدام و در پایان بسته‌های بهداشتی بین این عزیزان توزیع شد.

انتهای پیام/م

کاروان سلامت در شهرستان گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.