مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۴ پروژه برق‌رسانی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۴ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ‌بر ۳۱۳ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

او با بیان اینکه تعداد ۶۶ پروژه برق‌رسانی با صرف اعتباری بالغ‌بر ۱۶۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: تأمین برق متقاضیان روستایی و شهری، برق‌رسانی به روستای اسد آباد کوهرنگ، ایجاد شبکه روشنایی نقاط کور شهرستان اردل، کابل‌کشی و فیدر گیری پست ۶۳ کیلولت فارسان، اصلاح شبکه و جابه‌جایی پایه‌های شهر آلونی و روستای چهارده، رفع افت ولتاژ روستای چنار محمودی، پیر بلوط و شمس آباد، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روستا‌های یاسه چای، قوچان، طلایه، خیر آباد و فیدر یک ناغان، نصب و تعویض کنتور‌های چند زمانه و هوشمند از جمله این پروژه‌هاست.

فرهزاد در ادامه از کلنگ‌زنی ۲۸ پروژه برق‌رسانی با اختصاص اعتباری افزون‌بر ۱۴۸ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در سطح استان کلنگ‌زنی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، هدف از اجرای این طرح‌ها را تامین برق مشترکان شهری و روستایی، رفع افت ولتاژ، کاهش خاموشی‌ها، کاهش تلفات و مدیریت مصرف برق و در نهایت کسب رضایتمندی مردم استان عنوان کرد.

انتهای پیام/خ

اجرای پروژه برق‌رسانی همزمان با هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار