احداث شبکه توزیع، خط تغذیه و سیستم حفاظت کاتدیک ۳۱ مورد از صنایع ماکو کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی احداث شبکه توزیع، خط تغذیه و سیستم حفاظت کاتدیک منطقه آزاد ماکوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکوِ‌، امام جمعه،‌فرماندار و جمعی از مسئولین ماکو احداث شبکه توزیع خط تغذیه و سیستم حفاظت کاتدیک ۳۱ مورد از صنایع ماکو با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

ريیس اداره گاز شهرستان ماکو در این آئین گفت:‌ این پروژه مطابق مشخصات فنی و استانداردهای پذیرفته شده شرکت ملی گاز ایران به منظور تامین امنیت انرژی صورت می گیرد که جذب سرمایه گذاران و رونق تولید را به دنبال خواهد داشت.

رضا نوری نسب با اشاره به اینکه این پروژه به مدت ۹ ماه اجرا می شود افزود: اجرای عملیات پیشگیرانه خطوط لوله و در انتقال انرژی از جمله برنامه های توسعه ای شرکت ملی گاز آذربایجان غربی است.

همچنین امروز،کارخانه تولید کفش اسپورت ویستا منطقه آزاد ماکو با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

این پروژه به سرمایه گذاری ۸۷ میلیارد ریالی بخش خصوصی شرکت ویستا آسان پوش با اشتغالزایی ۵۰ نفر بصورت مستفیم و ۴۰ نفر غیرمستقیم به افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در آئین افتتاح این پروژه بر حمایت همه جانبه سازمان منطقه آزاد ماکو از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بخش خصوصی تاکید کرد وگفت: باید با درایت، خلاقیت و استفاده از توانمندی‌های نخبگان تولیداتی قابل رقابت با نوع خارجی و کیفیت خوب تولید کرد.

محمدرضا عبدالرحیمی افزود: در کنار گسترش فرهنگ مصرف کالای داخلی باید علاوه بر رقابتی کردن محصولات، کیفیت تولیدات را نیز افزایش پیدا کند.

او حمایت از سرمایه گذاران داخلی را رکن اصلی توسعه دانست و اظهار داشت: بازار پول و سرمایه به عنوان ۲ بال اقتصادباید به طور هماهنگ حرکت کنند.

همچنین در ادامه کارگاه تولید پوشاک آلدین ییلدیز تجارت با سرمایه گذاری ۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی با حضور مسئولین منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/م

 

بهره برداری از پروژه های عمرانی در ماکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.