فرماندار ماکو؛

هنوز مشکل آب آشامیدنی منطقه بورالان حل نشده است

فرماندار ماکو گفت:هنوز مشکل آب آشامیدنی منطقه بورالان حل نشده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فرماندار ماکو: در آبرسانی به روستاها اقدامات خوی انجام شده و موجب رضایتمندی روستاییان منطقه قرار گرفته ولی مشکلاتی در منطقه بورالان در حوزه آب آشامیدنی وجود دارد.

او گفت: دولت عزم جدی در محرومیت زدایی از روستاها داشته و برای اجرای طرح های هادی ، گازرسانی و آب رسانی به روستاها اعتبارات خوبی داده است.

محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز گفت : مدیریت منابع در جهت خدمت رسانی به روستاهای محروم در دستور کار سازمان منطقه آزاد ماکو است.

همزمان با هفته دولت ،اجرای خط انتقال به طول ۳.۵ کیلومتر در روستای حسوشیری با اعتبار ۲۵۴۰ میلیون ریال و اجرای شبکه داخلی به طول ۲ کیلومتر و اجرای خط انتقال به طول ۵۰۰ متر، تامین مخزن ذخیره، احداث اتاقک کلرزنی با حصارکشی در روستای قوری بلاغ با اعتبار ۱۸۵۰ میلیون ریال اعتبار همچنین احداث مخزن۲۰۰متر مکعبی بتنی با حصارکشی و احداث خط انتقال به طول ۳/۵ کیلومتر و احداث شبکه به طول ۴/۲ کیلومتر و استاندارد سازی شعبات در روستای قلعه جوق با اعتبار ۶۵۰۰ میلیون ریال از امحل اعتبارات ملی صندوق توسعه در شهرستان ماکو  به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/م

 

افتتاح طرح های عمرانی در ماکو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.