هفته سوم لیگ آزادگان امروز سه شنبه با برگزاری ۹ دیدار در شهر‌های محتلف پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمامی دیدار های هفته سوم لیگ آزادگان از ساعت ۱۸  امروز سه شنبه برگزار می شود و ۱۸ تیم حاضر در این لیگ به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان کاظمی در پی تثبیت صدرنشینی در بابل

تیم بادران تهران که فصل جدید را با قدرت آغاز کرده و حداکثر امتیاز را از ۲ بازی گذشته کسب کرده، در هفته سوم به مصاف رایکا بابل خواهد رفت. رایکا بر خلاف حریف خود تا به اینجا عملکرد خوبی نداشته و تنها ۱ امتیاز حاصل کار شاگردان نجفی در ۲ هفته گذشته بوده است. بابلی‌ها در حالی به مصاف تیم قدرتمند و متحول شده بادران خواهند رفت که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردارند و امیدوارند نوار پیروزی‌های بادران در فصل جدید را قطع کنند.

جدال حساس نود ارومیه و آلومینیوم/ شاگردان کاظمی در پی تثبیت صدرنشینی/ مصاف قعرنشینان در تهران


بیشتر بخوانید:  پیروزی پر گل آلومینیوم اراک مقابل خوشه طلایی


شاگردان باهنر تشنه اولین امتیاز

خوشه طلایی ساوه در هفته سوم میهمان علم و ادب تبریز خواهد بود. خوشه طلای ۱ پیروزی و تساوی از دیدار‌های گذشته کسب کرده تا نشان دهد بر خلاف تیم‌هایی که به تازگی به لیگ یک راه یافته اند، امتیاز نمی‌دهند. اما در طرف دیگر علم و ادب از ۲ بازی قبلی عایدی جز شکست نداشته و تیم تازه تاسیس شده تبریزی به دنبال کسب نخستین امتیاز خود در لیگ آزادگان است و شاگردان باهنر در صددند تا از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند و به ناکامی هفته‌های گذشته پایان دهند.


بیشتر بخوانید:  اتفاق عجیب در تیم لیگ یکی!/ چک دزدی در دستان دروازه بان!


سیرجانی ها میزبان مس کرمان

در دیگر بازی این هفته آرمان گهر سیرجان میزبان مس کرمان خواهد بود. حاصل کار تیم تازه لیگ یکی شده آرمان گهر در ۲ هفته گذشته  ۱ شکست و ۱ تساوی بوده تا سیرجانی‌ها فعلا در قعر جدول باشند و به کسب ۳ امتیاز بازی خانگی خود برابر مس امیدوار باشند. در طرف دیگر نارنجی پوشان کرمانی با ۱ پیروزی و ۱ شکست ۳ امتیازی هستند.

جدال حساس نود ارومیه و آلومینیوم/ شاگردان کاظمی در پی تثبیت صدرنشینی/ مصاف قعرنشینان در تهران


بیشتر بخوانید: سرمربی ملوان بندرانزلی: مالک باشگاه گفت به هر کسی بخواهم پول می‌دهم


ملوانان با مربی موقت در شهر آورد گیلان

ملوان بندرانزلی در چند روز گذشته حواشی زیادی داشت و همانطور که پیشکسوتان ملوان گفته بودند هیچ چیز آن گونه که تصور می‌شد پیش نرفت تا تیره روزی‌ های تیم ریشه دار فوتبال کشورمان ادامه داشته باشد. ملوان از ۲ دیدار گذشته ۱ امتیاز دارد و پس از آن که مالک این باشگاه در اقدامی غیر حرفه ای، لطیفی را پس از ۲ هفته از هدایت این تیم برکنار کرد، سفیدپوشان انزلی تحت هدایت آرتا منهاجی در این دیدار حاضر خواهند شد. اما داماش گیلانیان از شرایط خوبی برخوردار است و به نظر می‌رسد شاگردان سیامک فراهانی شانس بیشتری برای پیروزی در شهرآورد گیلان دارند. لاجوردی پوشان گیلانی در هفته اول برابر رایکا بابل به تساوی رسیدند و هفته گذشته هم سرخپوشان پاکدشت را با ۳ گل از پیش رو برداشتند.


بیشتر بخوانید: رقابت‌های ۴ جانبه فوتبال به میزبانی فجرسپاسی شیراز


جدال حساس نود و آلومینیوم 

بدون شک یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته بازی آلومینیوم اراک و نود ارومیه است. هر ۲ تیم در نقل و انتقالات تابستانی به خوبی تقویت شده اند و در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل هم نتایج خوبی گرفته اند. نود با سرمربی جوان خود به همراه بادران یکی از ۲ تیمی است که هر ۲ بازی قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشته و در طرف دیگر آلومینیوم با هدایت محمود فکری عملکرد خوبی داشته است.

اراکی‌ها در هفته اول فجر شهید سپاسی را با نتیجه ۱-۳ مغلوب کردند و در گام بعدی با گل ریحان البرز به تساوی بدون گل رسیدند. شاگردان فکری در خانه به مصاف حریف ارومیه‌ای می‌روند و باید دید که می‌توانند  نوار شکست ناپذیری‌های نود را قطع کنند یا اینکه نود همچنان روی دور پیروزی باقی خواهد ماند البته شاید زور ۲ تیم به یکدیگر نرسد و تساوی حاصل کار ۲ تیم باشد.

جدال حساس نود ارومیه و آلومینیوم/ شاگردان کاظمی در پی تثبیت صدرنشینی/ مصاف قعرنشینان در تهران


بیشتر بخوانید:  نقل و انتقالات تابستانی؛ آلومینیوم با فکری در اندیشه‌ صعود


دیدار شاگردان ربیعی و عنایتی در فارس 

قشقایی شیراز این هفته به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. قشقایی تا به اینجا عملکرد خوبی داشته و ۴ امتیاز از ۲ دیدار گذشته به دست آورده است. مس رفسنجان نیز در ۲ هفته قبل ۲ تساوی کسب کرده است. مس رفسنجان ا جمله تیم‌هایی بود که خیلی دیر مراحل آماده سازی خود برای حضور در لیگ یک را آغاز کرد و به نظر می‌رسد شاگردان ربیعی هنوز  به آمادگی کامل نرسیدند، اما قشقایی این روز‌ها فرم خوبی دارد و در این بازی از امتیاز میزبانی برخوردار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: نصرتی: هدفمان صعود به لیگ برتر و جوانگرایی است


جدال قعر نشینان در تهران

۲ تیم نیروی زمینی تهران و سپیدرود رشت در هفته سوم با یکدیگر دیدار خواهند کرد. شاگردان امید روانخواه در نیروی زمینی در ۲ بازی قبلی عایدی جز شکست نداشتند و حالا امیدوارند در برابر تیم بحران زده‌ی سپیدرود رشت که پس از سقوط به لیگ یک شرایط خوبی را تجربه نکرده به پیروزی برسند. سپیدرود رشت نیز تا به این جا تنها ۱ امتیاز از دیدار خانگی خود برابر مس رفسنجان در هفته اول کسب کرده است. این دیدار از این حیث که هر ۲ تیم به دنبال جبران ناکامی‌های ۲ هفته گذشته هستند می‌تواند جذاب باشد.


بیشتر بخوانید: حضور چشمگیر مربیان شناخته شده در لیگ آزادگان


تقابل گل ریحان و سرخپوشان برای کسب 3 امتیاز دیگر

سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان البرز از بازی‌های قبلی ۱ پیروزی کسب کرده اند و در تقابل این هفته به دنبال کسب یک پیروزی دیگر و بهبود جایگاه‌های خود در جدول هستند. شاگردان علی نیکبخت در تیم سرخپوشان پاکدشت در هفته اول ملوان را شکست دادند و در هفته دوم با نتیجه ۰-۳ برابر داماش گیلانیان مغلوب شدند. محمد نصرتی هم که از اواخر فصل گذشته هدایت گل ریحان البرز را بر عهده دارد، عملکرد خوبی داشته و تیمش ۴ امتیاز از ۲ دیدار گذشته گرفته است. سرخپوشان این هفته میزبان گل ریحان است.

جدال حساس نود ارومیه و آلومینیوم/ شاگردان کاظمی در پی تثبیت صدرنشینی/ مصاف قعرنشینان در تهران


بیشتر بخوانید: تیم فوتبال داماش گیلان به لیگ دسته اول آمد


جدال فجر سپاسی و استقلال خوزستان در اهواز

فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال خوزستان دیگر دیدار هفته سوم را برگزار خواهند کرد. فجر شهید سپاسی با ۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و استقلال خوزستان با کسب ۱ امتیاز از ۲ بازی در رده سیزدهم قرار گرفته است. استقلالی‌های خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز از فجر شهید سپاسی میزبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار