سرمربی گل ریحان البرز گفت: هدفمان صعود به لیگ برتر و جوانگرایی در این تیم است.

محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور روی نیمکت این تیم بیان کرد: لطف خدا بود که سرمربی گل ریحان شدم و تشکر ویژه‌ای هم از مدیران این باشگاه دارم. مسئولان باشگاه گل ریحان به من اعتماد کردند و امیدوارم به خوبی جواب اعتماد شان را بدهم.  

او افزود: برنامه ریزی ما برای صعود به لیگ برتر است و هدف مان این است. گل ریحان هم سال قبل هم در آستانه صعود به لیگ برتر بود که این اتفاق متاسفانه رخ نداد. این تیم در ابتدای سال گذشته هزینه‌های بسیاری کرد و در طول فصل تغییراتی داشت، اما در امسال قرار است جوانگرایی کنیم و همچنین هزینه‌ها سنجیده‌تر انجام شود.

نصرتی ادامه داد: کمیته فنی تشکیل دادیم و قرار است هر اتفاقی که رخ می‌دهد از کنترل این کمیته رد شود. در ۲ -۳ روز آینده تست گیری‌ها را از بازیکنان البرزی انجام می‌دهیم تا بهترین‌ها را جذب کنیم و سپس تمرینات را به طور رسمی آغاز می‌کنیم. با چند بازیکن هم صحبت‌هایی کردیم و در صدد جذب آن‌ها هستیم تا تیم خوبی را برای فصل آینده لیگ آزادگان آماده کنیم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره حضورش در تیم ملی و دستیاری مارک ویلموتس گفت: حضورم در تیم ملی منتفی شده است. یک سری صحبت‌های اولیه بود و دوست داشتم دستیار ویلموتس بشم و در تیم ملی مانند دوران بازیگری فعالیت کنم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. همیشه دوست داشتم در هر جایی که باشم، به تیم ملی کمک کنم. امیدوارم تجربیاتم را بیشتر کمک کنم و این اتفاق در آینده رخ دهد.


بیشتر بخوانید:

نخستین تمرین پرسپولیس زیر نظر باقری برگزار شد

نقل و انتقالات ۴ تیم پرطرفدار فوتبال ایران

نقل و انتقالات پرسپولیس/ ورود و خروج ستاره‌ها در سئول


انتهای پیام/

اظهارات نصرتی پس از انتخاب به عنوان سرمربی گل ریحان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار