بسته اخبار حوادث قزوین امروز چهارم شهریور ۹۸ ؛

غرق شدن مرد ۴۴ ساله در کانال آب/ کشف ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق/انهدام باند سرقت موتور سیکلت

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: دیروز مردی ۴۴ ساله حین شنا در کانال آب محمود آباد نمونه غرق شد.

سرهنگ فراهانی افزود: با توجه به گرمای هوا و همزمان بودن این ایام با مسافرت‌های خانوادگی و افزایش حضور مردم در کنار آب‌های سطحی شهرستان هوشیاری و توجه خانواده‌ها به اصول ایمنی لازم در این زمینه امری ضروری است.

*کشف ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر این که فرد یا افرادی با یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال یک محموله سیگار قاچاق از استان‌های مرکزی به قزوین را دارند بررسی موضوع در دستور کار عوامل این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: با تشکیل یک تیم از ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم خودروی مورد نظر (یک دستگاه سواری پراید) در آزادراه قزوین - کرج شناسائی و متوقف شد.

او اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ۱۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ مرادی گفت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کردند.

* انهدام باند سرقت موتور سیکلت در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت موتور سیکلت به مرکز فوریت‌های ۱۱۰، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم موفق به شناسایی مخفیگاه سارق یا سارقان شدند که در یک عملیات غافلگیرانه اعضای یک باند ۳ نفره سرقت موتور سکلت را دستگیرکردند.

او اضافه کرد: ۱۲ دستگاه موتور سیکلت و مقادیر قابل توجهی لوازم و قطعات موتور سیکلت از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی تاکستان افزود: در بازجوئی‌های فنی پلیسی هم فرد مالخر نیز شناسائی و دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به این که متهمان در مجموع به ۴۵ فقره سرقت انواع موتور سیکلت اعتراف کردند گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.