حمیدرضا دادخواه گفت: ما در بازی سپاهان برابر ماشین سازی نیازی به استفاده از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان نداریم.

حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان برای بازی با تیم ماشین سازی تبریز اظهار کرد: شماره گذاری صندلی‌های ورزشگاه نقش جهان از ۲ روز پیش شروع شده و تا پیش از بازی تیم سپاهان مقابل ماشین سازی آماده می‌شود. همچنین گیت‌ها هم امروز در اختیارمان قرار می‌گیرد و پیمانکار قول داده این گیت‌ها را تا قبل از بازی راه اندازی کند.


بیشتر بخوانید: تابش: ورزشگاه نقش جهان آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر است


او درباره اینکه گفته می‌شود از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان استفاده نمی‌شود، گفت: به هر حال ما در بازی تیم سپاهان برابر ماشین سازی نیازی به طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان نداریم. البته اگر صندلی‌های طبقه دوم شماره گذاری شود از این طبقه استفاده می‌کنیم و بلیت فروشی خواهیم داشت.

دادخواه درباره زمان فروش بلیت الکترونیکی این بازی بیان کرد: زمان بازی سپاهان و ماشین سازی مشخص شد بلیت فروشی الکترونیکی هم انجام می‌دهیم.


 بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دیدار سپاهان - شهرداری شاهین بوشهر از امروز آغاز می شود


دادخواه بیان کرد: تغییراتی در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان داشتیم و آنجا را بزرگتر کردیم و مهمترین مشکل این ورزشگاه ورودی‌ها بود که آنجا را آسفالت کرده و در پارکینگ‌ها هم پروژکتور نصب کردیم. دوربین‌های مدار بسته هم در اتاق کنترل نصب شدند.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره اینکه در ورزشگاه آزادی مشکلاتی در گیت‌ها به وجود آمده است، گفت: مشکلات ورزشگاه آزادی را در اینجا نداریم چرا که گیت‌های ورزشگاه نقش جهان ایستاده هستند.


 بیشتر بخوانید: آمادگی کامل زرد پوشان برای شروع لیگ


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه نقش جهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار