تابش: با توجه به شروع به موقع تمرینات و جذب بازیکنان مورد نظر، تیم سپاهان از هر نظر آماده شروع بازی‌های لیگ برتر است.

تابش، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: وضعیت تیم سپاهان از هر لحاظ مناسب شروع بازی‌های لیگ برتر است، ما تمریناتمان را به موقع آغاز کردیم و علاوه بر توافق با بازیکنان تیم توانستیم به جذب بازیکنان مورد نظرمان بپردازیم.

او ادامه داد: ۶ الی ۸ هفته تمرینات اماده سازی داشتیم و با توجه به تاخیر در شروع بازی‌های لیگ برتر تمریناتمان را به صورت مداوم ادامه دادیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و هم اکنون در آمادگی کامل به سر می بریم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان افزود: سپاهان هر سال جزء تیم‌های مدعی قهرمانی است و امسال هم هدف اصلی ما قهرمانی است و بدون شک همه تلاشمان را برای رسیدن به این مهم انجام می‌دهیم.

تابش تصریح کرد: ورزشگاه نقش جهان هم از همه لحاظ آماده برگزاری مسابقات است و ما برای استفاده از var هم امادگی خود را اعلام کرده ایم.

او بیان کرد: در بازی اول مهمان تیم شاهین بوشهر هستیم و در بازی دوم که در تاریخ هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود، میزبان ماشین سازی تبریز هستیم و ورزشگاه نقش جهان برای برگزاری این دیدار آماده است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان ادامه داد: سپاهان نه تنها در رشته فوتبال بلکه در ۸۰ رشته ورزشی و در بخش‌های بانوان و آقایان دارای تیم است که در همه این رشته‌ها دارای جایگاه خوب و صاحب مقام است.

انتهای پیام/ی



نقش جهان آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر

برچسب ها: سپاهان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.