فراهانی گفت:با توجه به وجود محدودیت‌های موجود در خیابان انقلاب برای ورود آمبولانس‌های اورژانس به این محل،دادستان دستور‌ فوری صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مهدی فراهانی سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت:با توجه به وجود محدودیت‌های موجود در محل خیابان انقلاب (چهارمردان) برای ورود آمبولانس‌های اورژانس به این محل، صبح امروز دوشنبه جلسه آنی با حضور دادستان در این خیابان تشکیل و با بازدید‌های انجام شده دستور‌ها فوری صادر شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: در پی انتشار تصویری در فضای مجازی طی روز‌های گذشته و انتشار خبری در سایت صدا و سیمای استان قم به نقل از سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در مورخ سوم شهریور ماه جاری مبنی بر جابجایی بیماری با شکل نامتعارف، ذکر چند نکته الزامی است.

او تصریح کرد: در بازدید امروز مقرر شد شهرداری نسبت به تسهیل در ورود و خروج بهتر و سریعتر پرسنل و آمبولانس اورژانس اقدامات مقتضی را با قید فوریت به عمل آورده و اورژانس نیز تدابیر جدیدی از جمله استقرار آمبولانس در محل را با لحاظ شرایط خاص منطقه مذکور اتخاذ و اجرا نماید.

او تاکید کرد: شهروندان گرامی در محدوده خیابان انقلاب (چهارمردان) همانند گذشته در صورت نیاز به خدمات فوریت پزشکی می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس حاصل نمایند و بدیهی است مرکز اورژانس با لحاظ توضیحات فوق در کمترین زمان ممکن به ارائه خدمات فوریت پزشکی به مددخواهان اقدام خواهد کرد.

فراهانی عنوان کرد: بنده هیچگونه مصاحبه رسمی از طرف سخنگوی اورژانس ۱۱۵ با رسانه‌ها و صدا و سیما در این مورد صورت نگرفته است و مصاحبه منتشر شده از سوی ایشان تکذیب می‌گردد، لذا انتشار هرگونه تصویر و خبر در این مورد مورد تایید این مرکز نمی‌باشد.

در روز‌های گذشته تصویری از نحوه جا به جایی یک مریض با استفاده از گاری در خیابان چهارمردان قم در فضای مجازی منتشر شد که با بازتاب‌های زیادی نیز مواجه شد. این در حالی است که به دلیل مسدود کردن کامل خیابان چهارمردان توسط شهرداری با نصب میله‌های حفاظ امکان ورود هیچ وسیله نقلیه‌ای به این خیابان وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

دستور فوری دادستانی قم برای رفع محدودیت تردد اورژانس در خیابان چهارمردان

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار