در مراسمی از شش مدیر دستگاه های برتر اجرایی استان طبق ارزیابی عملکرد سال ۹۷ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سیدمجتبی حسینی پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در مراسمی که با عنوان تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار شد گفت: براساس الگو‌های ارزشیابی در شاخص‌های عمومی، اختصاصی و ترکیبی از مدیران ۷ اداره و دستگاه اجرایی استان تجلیل شد.

حسینی پور با اشاره به اینکه ۵۳ دستگاه در فرایند ارزیابی عملکرد استان شرکت کردند گفت: شاخص‌ها به گونه‌ای بررسی و ارزیابی شد که ۳ دستگاه در شاخص‌های اختصاصی و عمومی، ۲ دستگاه بر اساس الگو‌های ارزشیابی شاخص‌های عمومی و ۲ دستگاه اجرایی نیز با در نظر گرفتن شاخص‌های اختصاصی برگزیده شدند شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد تاکید کرد: اصلاح نظام اداری و ارتقاء بهره وری دو بال توسعه در هر جامعه‌ای است که غفلت از آن تحقق اهداف را به تعویق می‌اندازد.

او ادامه داد نظام‌های اداری و زیرساخت‌های قانونی به عنوان عامل مهم پیش برنده و موتور محرک این فرآیند به شمار می‌آید چرا که بخش عمده وظایف دولت در اعمال حاکمیت و مدیریت توسعه از طریق نظام اداری عملیاتی و پیاده سازی می‌شود.

حسینی پور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها رو ۲۰۰۰ امتیاز دانست و گفت استان یزد توانست ۲۰۰ امتیاز در شاخه‌های عمومی اختصاصی حکمرانی اقدامات ویژه کسب کند کلاس‌های خوبی به عمل آورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد سه دستگاه برگزیده در شاخص‌های عمومی و اختصاصی را جوادیان زاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش علمی فرهنگی و آموزشی، نیره پورملایی مدیرکل محیط زیست استان یزد در بخش عمومی اجتماعی قضایی و آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد در بخش شرکت‌ها بانک‌ها و بیمه‌ها عنوان کرد.

او برگزیده‌های عمومی را علی نمازی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمد فاتحی سرپرست آبفای استان یزد معرفی کرد.

حسینی‌پور همچنین افزود: در شاخص‌های اختصاصی دکتر توحیدی‌فر مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد و محمد فاتحی مدیر عامل شرکت آبفای روستایی برگزیده شدند.

انتهای پیام/ص

مدیران دستگاه‌های برگزیده یزد در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند

برچسب ها: تجلیل ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.