مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در راستای پروژه مهر ۹۸، از ساخت، بازسازی، تعمیر و بهسازی ۴۰ مدرسه خبرداد.

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهوازدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هدف از اجرای پروژه مهر، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش، برنامه ریزی و آماده سازی مدارس، فضا، امکانات و نیروی انسانی برای آغاز سال تحصیلی است.

او افزود: با پیگیری‌های مستمر همکاران و حمایت مسئولین استانی، نوسازی و تجهیزمدارس، ساخت، بازسازی، بهسازی و تعمیر ۴۰ مدرسه در اولویت کار کمیته‌ی تعمیر و تجهیز پروژه‌ی مهر ۹۸ ناحیه بوده و امیدوارم بتوانیم با کمک و همراهی خیرین گرامی، در اول مهرماه ۹۸ در این مدارس به استقبال دانش آموزان برویم و مدارسی لبریز از شور و نشاط بسازیم.

شریفی بیان داشت: جلسات پروژه‌ی مهر ۹۸ بصورت مستمر در حال برگزاری است و با توجه به اینکه تعمیر و تجهیز مدارس مناطق سیل زده و محروم از اولویت‌های ویژه‌ی کاری این مدیریت است، برای توسعه در این حوزه با کمک خیرین و اداره کل نوسازی مدارس وارد عمل شده ایم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: مدارس بامدژ، عین دو، کوی سیاحی، مسیر الهایی، کوی مندلی، کیانشهر، آهن افشار و قلعه سحر در حال بهسازی، تعمیر و ساخت با مشارکت خیرین و نوسازی و تجهیز مدارس استان هستند.

این مقام مسئول گفت: پروژه‌های عمرانی تعریف شده در حال اجرایی شدن هستند و پیگیری استمرار روند اجرایی آن‌ها ازاولویت‌های پروژه مهر ۹۸ این مدیریت است.

انتهای پیام/م

نوسازی مدارس در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.