۴۷ هزار خانوار خراسان شمالی، عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدرضا غلام زاده مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی با بیان اینکه ۵ ماه گذشته، هزار و ۲۰۰ نفر دیگر هم به عضویت این صندوق درآمدند گفت: ۱۷ درصد از بیمه شدگان، سال‌های گذشته نیز بیمه خود را تمدید کردند.

غلام زاده با اشاره اینکه صندوق بیمه اجتماعی، خانوار‌های عشایری خراسان شمالی را پایش می‌کند افزود: اداره کل عشایر از طریق کد ملی، همه خانوار‌های زیرپوشش را شناسایی خواهد کرد تا افردی که هیچ نوع بیمه‌ای ندارند، عضو این صندوق شوند.

او از افزایش حقوق مستمری بگیران از شهریور ماه هم خبر داد و گفت: از شهریور ماه، ۱۵ تا ۲۰ درصد به حقوق آنان اضافه می‌شود و مابه التفاوت افزایش حقوق از اول امسال نیز پرداخت می‌شود.

غلامزاده گفت: ۲ هزار نفر مستمری بگیر در استان از مستمری این صندوق استفاده می‌کنند.

او با بیان اینکه اکنون ۴۵ درصد جمعیت مشمولان بیمه در استان زیر پوشش صندوق قرار دارند، افزود: این صندوق تلاش می‌کند تا در یک دوره سه ساله، ۱۰۰ درصد جامعه هدف را پوشش دهد.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: فعالان حوزه صنایع دستی که دارای کارت عضویت در تعاونی‌ها هستند، می‌توانند از مزایای این صندوق استفاده کنند.

انتهای پیام/ ر

عضویت ۴۷ هزار خانوار در صندوق بیمه اجتماعی روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.