مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد ازبرگزاری جشنواره فرش استان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره فرش در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رحیم قربانی، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: جشنواره فرش یک روزه همزمان با جشنواره آلو در روستای گردشگری توریستی ملحمدره برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم ۲ طرح و نقشه فرش قدیمی ملحمدره و چنار عباس خان شیخ را احیا کرده و به دیگر شهرستان‌ها و استان تبلیغ کنیم.

او با اشاره به سابقه اسدآباد در هنر قالیبافی و پیشرو بودن روستا‌های ملحمدره و چنارعلیا در هنر قالیبافی شهرستان افزود: امسال بانک‌های عامل ۳۱۸ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان قالیبافی پرداخت کردند و در تلاش هستیم با جذب اعتبارات بیشتر این میزان تسهیلات ارائه شده را افزایش دهیم.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در شهرستان مجتمع قالیبافی ایجاد و راه اندازی خواهد شد، افزود: با پیگیری های  نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ارائه تسهیلات برای راه اندازی مجتمع قالیبافی در این شهرستان فراهم شده است.

قربانی در ادامه از راه اندازی غرفه دائمی عرضه محصولات شهرستان در کشور عراق خبر داد و گفت: این غرفه براساس پیگیری و پیش بینی‌ها در مهر سال جاری در عراق راه اندازی می‌شود که این امر می‌تواند در ارزش افزوده و بازاریابی  محصولات تولیدی این شهرستان تأثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ب

راه اندازی غرفه دائمی عرضه محصولات تولیدی اسدآباد در عراق 

برچسب ها: صنعت معدن ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.