مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان دوره اول متوسطه استان حائز ۱۱ رتبه برتر کشوری در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

کسب ۱۱ رتبه برتر کشور در جشنواره نوجوان خوارزمیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازارچه، زبان و ادبیات فارسی و دست سازه‌های دانش آموزان برگزار شد.
او عنوان کرد: دانش آموزان کردستانی در محور دست سازه (محصولات نرم افزاری) و زبان انگلیسی رتبه اول کشور را از آن خود کردند.
این مقام مسئول ادامه داد: در محور‌های فعالیت‌های آزمایشگاهی، پژوهش و ادبیات فارسی، این دانش آموزان رتبه دوم کشوری را به نام خود ثبت کردند.
همچنین در محور بازارچه کسب و کار دانش آموزی نیز رتبه سوم کشوری از آن تیم کردستان شد.
قربانی، ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان، کیفیت‌بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها و در نهایت تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به آمادگی بیش از ۶۲ هزار دانش آموز دوره اول متوسطه برای حضور در این جشنواره اشاره کرد و افزود: ازاین تعداد، ۲۲۵ دانش اموز به مرحله استانی راه یافتند و در نهایت ۱۱ دانش آموز جواز حضور به مرحله کشوری را دریافت کردند.
پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی از بیست و دوم مرداد تا دوم شهریور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ت

درخشش دانش آموزان کردستانی در جشنواره خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.