بهره برداری از ۱۷۲ پروژه برق رسانی در فارس

به مناسبت هفته دولت، ۱۷۲ پروژه برق رسانی در شهرستان های استان فارس افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا خسروی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان فارس گفت: همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت ۱۷۲ پروژه برق رسانی در شهرستان‌های مختلف استان با اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: این طرح‌ها شامل برق رسانی به ۵۳۲۲ متقاضی برق شهری و روستایی و ۳۸ پروژه روشنایی معابر است که برای آن بیش از ۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۶۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و ۱۸۵ دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.

خسروی ادامه داد: همچنین به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رفع افت ولتاژدر برخی مناطق، باصرف اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال، ۲۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تعداد ۲۶۰ دستگاه پست هوایی احداث شده است.

مدیرعامل توزیع برق فارس گفت: علاوه بر این ۱۳ پروژه برق رسانی به روستا‌های بدون برق با سرمایه گذاری ۱۰۵ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

خسروی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها ۱۲۹ خانوار ساکن در این روستا‌ها از نعمت انرژی برق برخوردار می‌شوند؛ برای برق‌رسانی به روستا‌های یاد شده ۲۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و حدود ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و ۱۷ دستگاه ترانسفورماتورنصب شده است.
انتهای پیام/م

افتتاح ۱۷۲ پروژه برق رسانی در فارس

برچسب ها: برق ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار