جشن‌های قصه گویی در ۴۹ مرکز فرهنگی هنری استان مرکزی برگزار شد.

مریم مهدوی رابط بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی و کارشناس مسول فرهنگی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه جشن‌های قصه گویی در ۴۹ مرکز فرهنگی هنری شورآفرینی می‌کند گفت: در این آیین اعضا، مربیان، والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ‌ها به قصه گویی می‌پردازند وبا فراخوان بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی آشنا می‌شوند.

مهدوی افزود: دفتر جشنواره بیست و دوم با رویکرد "آینده ساختنی است "سعی بر آن دارد تا در جهت سطح کمی و کیفی جشنواره برنامه ریزی و اقدامات موثر را پیش بینی و اجرا کند.

او اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالهاست که تلاش می‌کند این سنت قدیمی و زیبا را زنده نگه دارد و کانون هر ساله با برپایی جشنواره بین المللی قصه گویی سعی می‌کند چراغی از هزاره‌های دور را روشن نگه دارد.

آغاز به کار دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی از ۲۵ تیرماه در استان مرکزی

رابط بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با بیان اینکه دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با" شعار آینده ساختنی است"و با برگزاری جشن‌های قصه گویی از تاریخ ۲۵ تیرماه در استان مرکزی گشوده شد.

او بیان کرد: در این جشن‌ها که تا ۳۱ مرداد ۹۸ ادامه داشت کودکان و نوجوانان، والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها قصه گفتندومربیان کانون استان به ترویج هنر شیرین قصه گویی با استفاده از فعالیت‌های جذاب و هدفمند پرداختند که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به اجرای سرود، نمایش عروسکی، نمایش خلاق اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی تا پایان نیمه اول مهرماه امسال مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره در سه بخش قصه‌گویی صحنه ای، قصه زندگی من در قالب فیلم ۹۰ ثانیه‌ای و همچنین بخش علمی برگزار در سه گروه دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند، به سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

برگزاری جشن‌های قصه گویی در ۴۹ مرکز فرهنگی هنری استان مرکزی

برگزاری جشن‌های قصه گویی در ۴۹ مرکز فرهنگی هنری استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.