در دومین روز از هفته دولت چند طرح خدماتی عمرانی در شهرستان منوجان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید و افتتاح  چند طرح‌ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت: طرح هادی روستای سرراس به نمایندگی از ۱۷ طرح هادی روستایی در شهرستان منوجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و بامشارکت دهیاری‌ها از محل اعتبارات ارزش افزوده مصوب مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

حمزه گفت: ۱۱۲ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت انجام شد که ۲۰ هزار متر مربع در این روستا آسفالت انجام شده است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۴۹ خانوار و دوهزار و۳۵۰نفر از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: راه روستایی جنت آباد، قدیر بور، چاه نارنج به طول ۶ کیلومتربا اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی آسفالت و به بهره برداری رسید که ۱۶۰ خانوار با جمعیت ۷۰۰ نفر در روستای جنت آباد و وروستای چاه نارنج با جمعیت ۳۵۰ نفر از مزایایی آن بهره‌مند شدند.

حمزه در مراسم کلنگ زنی پل ۸ دهنه محمد آباد گفت: این پروژه با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره راه وشهرسازی به طول ۷۰ متر و عرض ۱۲ متر ساخته خواهد شد که ۳۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ برهزار و ۱۵۰ نفر از مزایای این طرح برخودار خواهند شد و ۱۲ روستا را پوشش خواهد داد.

او گفت:بخش دیالیز بیمارستان امام حسن (ع) منوجان با اعتبار ۷۵۰ میلیون  تومان از محل اعتبارات معین اقتصادی شهرستان (گهرزمین) با زیر بنا ۲۰۰ متر مربع کلنگ زنی و ساخته خواهد شد.

انتهای پیام /ی

افتتاح چند طرح در منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار