در دومین روز از هفته دولت، ساخت مجتمع قضائی رسیدگی ویژه جرائم اقتصادی با حضور استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری ، شهردار کرمان و جمعی از مسئولین استانی امروز یکشنبه (۳ شهریور) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان در مراسم کلنگ زنی مجتمع قضائی رسیدگی ویژه جرائم اقتصادی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجائی گفت: بهره برداری این مجتمع کمک شایانی در رسیدگی سریعتر و دقیق‌تر به پرونده‌های اقتصادی در استان خواهد داشت.

او  افزود: امیدواریم این مجتمع ظرف یکسال به بهره برداری برسد تا مردم هم بتوانند بهتر از ظرفیت دستگاه قضا استفاده کنند و ما هم در استانداری کرمان تا جایی که امکاناتمان اجازه دهد، از این پروژه حمایت خواهیم کرد.

 یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در این مراسم گفت:یکی از ساختار‌های مصوب دستگاه قضا طی دو سال گذشته راه اندازی مجتمع جرائم اقتصادی بود، که تا به امروز زمین آن محیا نشده بود، اما خوشبختانه با پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار کرمان زمینی برای احداث این مجتمع اختصاص یافت.
به گفته رییس کل دادگستری استان پرونده‌های قاچاق کالا، رشوه، اختلاس، کلاهبرداری به این مجتمع اختصاص خواهد یافت.

معین محمدی، مسئول دفتر فنی دادگستری استان کرمان نیز در این باره گفت: این زمین به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و پیش بینی اختصاص یک سال و نیم تا دو سال زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود:ساختمان مجتمع مبارزه با مفاسد اقتصادی حدود هزار و ۷۰۰ متر زیربنای ساختمانی و ۴۰۰ متر زیربنای جنبی دارد.

انتهای پیام/ی

آغاز ساخت یک طرح قضایی در کرمان

برچسب ها: دادگستری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار