مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به ۱۰۰ روستای استان با جمعیت بیش از پنج هزار نفر هفته جاری بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  غلامرضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به ۱۰۰ روستای استان با جمعیت بیش از پنج هزار نفر هفته جاری بهره برداری می‌شود.

 غلامرضا لطفعلیان  در جمع خبرنگاران افزود: این روستا‌ها در شهرستان‌های خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد، سلسله، کوهدشت و دلفان واقع شده اند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۳۰ روستا آغاز می‌شود اظهار داشت: در حل حاضر بیش از یکهزار و ۱۷۵ روستای لرستان و تمامی شهر‌ها بجز شول آباد گازرسانی شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: طرح گازرسانی به شهر شول آباد امسال آغاز شده و اکنون ۸۷.۵ درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که این رقم ۱۲.۵ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

لطفعلیان تصریح کرد: مجموع صنایع بهره‌مند از گاز طبیعی نیز یکهزار و ۲۰۰ واحد می‌باشد که امسال نیز گازرسانی به ۲۰۹ واحد دردستور کار قرار گرفت و هفته جاری ۱۳۶ واحد بهره برداری می‌شود.

هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر از دوم شهریور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ر

بهره برداری طرح گازدارشدن ۵ هزار روستایی لرستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.